nostalgitripp.

Kategori: vardag

Var lagomt mör efter nattens resa, hade oturligt nog svårt att sova och internet efter bussbytet ville inte fungera. Väl hemma i morse kunde jag inte heller sova så jag tog tag i alla mina kartonger på vinden med prylar från jag var liten. Tänkte att det skulle vara bra att gå igenom dem innan det är dags att flytta och om flytten i höst inte blir av så har jag i alla fall rensat och packat om mina ägodelar.

Hittade massa roliga saker så som bebiskläder, böcker, bilder, dagböcker, brev, teckningar, små onödiga pryttlar och så vidare. Var galet kul att kolla igenom allt och behövligt. Insåg att mycket var skit som jag kunde slänga, har hittills lyckats blivit av med en hel banankartong. Hittade även ett stort lager oanvänt brevpapper, så känner ni någon som gillar att skriva brev eller själv gillar att skriva är det bara att hojta till!

Kommentarer

  • Mami säger:

    Å vad du är duktig , jag måst eockså ta tag i rensningen av röran med det snaraste.

    2010-08-09 | 21:22:01
    Bloggadress: http://www.frewebs.com/ninanova

Kommentera inlägget här: