news 100806.

Kategori: vardag

Sitter förtillfället på bussen på väg ner mot Halmstad, sju timmar på en buss wohoo, jag är överlycklig, nooot, men det finns gratis internet i alla fall, thank god!

Igår kväll var jag hos Elin. Kristoffer kom ut och hämtade mig efter jobbet. Elin och Linn åkte till Cypern klockan sex imorse så de tyckte att detvar utmärkt att festa innan klockan tre då de begav sig till Arlanda. Hmm har inte hört något än men hoppas att det gick bra efter en kanna "Elins special magic icetea".

Folk börjar prata med mig om att jag inte är singel längre och om kärlek, jag vet inte vad jag ska svara för jag är singel men inte tillgänglig. Vi trivs med situationen som den är idag, vi har det jättebra ihop. När vi får besked om vad som händer med mig i höst tar vi det då och koncentrerar oss på att njuta av den tiden vi har tillsammans nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: