jag önskar att jag var en sån som inte tänkte alls.

Kategori: vardag

Miljontals tankar snurrar runt i mitt huvud just nu. Kom hem från Kristoffers fest för ett litet tag sen. Kände knappt igen hälften av människorna där men det var jättekul att träffa våra vänner igen. Funderar fortfarande på om jag gjort det störta misstaget i mitt liv, men måste hela tiden påminna mig om varför det inte funkar och att jag måste fokusera på mig och ingen annan. Jag klarar bara av en sak just nu och det är mitt jobb, vilket gör att alla mina vänskapsrelationer blir drabbade och ja jag hatar mig själv för det men jag mår bra av att fokusera på jobbet och det är inget illa menat mot någon. Jobbet är min terapi just nu och jag trivs med det. Jag har fuckat upp så mycket nu men hoppas att alla finns där för mig när jag orkar ta tag i livet igen, för just nu klarar jag inte av det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: