diesel no way!

Kategori: vardag

Körde bara en lektion idag och inte ens en dubbel och det var med Åke och hans bil inte ens med Björn. Det var några mycket intressanta 40 minuter då jag aldrig tidigare kört Åkes bil eller någon annan dieselbil överhuvudtaget. Den var mycket känsligare än de bilar jag är vana vid så det blev motorstopp och mer gas på etta och det gick inte att svänga på trean, blä helt enkelt, kände mig inte som kung just då. Det var synd att bilden var som den var då jag hela tiden tänkte på vilken växel jag skulle ha istället för att öva på momentet. Så det är första gången jag varit lite missnöjd efter en lektion och kände att de 440:- jag betalar inte är värt det, samt att jag känner mig dålig för att jag och bilen inte klickade. Men imorgon blir det dubbellektion med Björn och min favoritbil, om jag längtar.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Gumman, diesel är alltid svårt första gångerna! Jag har fortfarande problem med pappas bil ibland för att den drar iväg pga att det är en diesel bil!

    2010-08-26 | 18:58:21
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: