Det börjar landa.

Kategori: vardag

Ringde just pappa för att berätta att jag kommit in. Nu börjar det landa, jag började till och med gråta i telefonen, glädjetårar såklart men ändå. Min högsta önskan har gått i uppfyllelse, det är svårt att fatta. Vet inte riktigt vilka jag ska ringa och berätta för,, farmor är nästa samtal i alla fall. Nu är det snabba puckar, Norrland nästa vecka, körkort och sen flytt till England, nej nu kan jag inte sitta här och slöa måste göra i ordning min ansökan till CSN.

Kommentarer

  • jannike säger:

    haha du hade svarat två gånger :D Vilka ska dit då? du och krille bara? ;) Jag ska bara ta det lugnt :)

    2010-08-14 | 10:25:31
    Bloggadress: http://jannikedahl.blogg.se/
  • HJ säger:

    FAN VAD ROLIGT DET LÅTER!! Hur lång är utbildningen?Vad kostar boendet? Kommer du ta studielån? Haha, du måste ju berätta mer detaljerat!! klart jag kommer och säger hejdå, ge mig ditt nummer bara. Försökte sms dig häromdagen men insåg att jag måste ha ditt gamla nummer..

    2010-08-14 | 13:22:26
  • Fanny säger:

    STORT grattis Carro!!!!! Fan vad roligt för dig!!! :D

    2010-08-15 | 01:01:34

Kommentera inlägget här: