baby, I'm back!

Kategori: vardag

Är äntligen hemma igen efter en vecka i Norrland. Blev en snabb turné för att hinna träffa släkten innan det är dags att flytta. Känns underbart att vara hemma igen i alla fall men stressigt. Nästa grej på schemat är körkortet och under tiden det skall pluggas teori skall det även tvättas, städas och packas, men det ska bli kul. Idag bokade jag även biljett till England så nu börja det bli mer och mer verkligt.

Jag flyger ner den 13 september och kommer på fredagen eller lördagen innan att ha en liten tillställning här hemma med mina vänner, ett litet goodbye party eftersom att hela sommaren stavats HETS så vill jag träffa alla som betyder något innan jag far iväg. Imorgon ska jag till min tvilling för att ta avsked innan hon flyttar. Som sagt verkligheten börjar lägga sig och jag börjar sakta förstå den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: