<3

Kategori: vardag



Pratade just med älskling som önskade att han var här trots att jag är snorig och äcklig, gud va han får stå ut med mycket. Men det är jag glad att han gör, dock får han inte komma hit varken för mig eller för grabbarna som han just nu sitter och spelar tv-spel med. Men lite gosigt kanske det hade varit om han var här i alla fall..

Veckan som kommer är lika full-proppad som förra veckan, dock ska jag försöka ta hand om mig själv lite bättre. Körning varje dag, Gillinge, träffa Palmis, kväll med NT-gänget står bland annat på schemat. Sen packar jag nog väskan på onsdag morgon och flyttar in till Kristoffer tills på lördag, för att hinna umgås så mycket som möjligt innan han åker om en vecka. EN VECKA!!! Jag får inte in i min skalle hur snart det är han åker, eller att jag tar körkort om EN VECKA och flyttar till England om TVÅ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: