Tack.

Kategori: vardag

Tack för alla kommentarer på klänningsinlägget, jag kommer att vara lite jobbig och lägga ut tre nya klänningar imorgon. Var nämligen inne i stan idag och prövade alla vita klänningar i alla butiker ungefär och har hittat två stycken som jag gillade mycket. Sen finns det en till på internet som jag funderar på. Jag förstår verkligen inte att det ska vara så svårt att hitta en snygg klänning till studenten, eller så är det bara jag som är kräsen. Hur som helst köpte jag även en outfit till skivan på torsdag. Jag är supertaggad. Får se om det blir nyktert eller inte, jag är kanske ledig på fredag så då spelar det ju ingen roll.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Ingen orsak gullet ;)

    2010-04-14 | 15:10:11
  • Jay säger:

    Tack baby du anar inte hur hårt jag jobbade med den xD

    2010-04-14 | 17:01:49
    Bloggadress: http://permanentlynameless.blogg.se/

Kommentera inlägget här: