sista dagen som artonåring.

Kategori: vardag

Ikväll blir det spår på hög nivå då jag ska på skiva och samtdigt fira min sista dag som artonåring. Mitt år som arton har varit riktigt bra men också riktigt superduperdåligt. Det började med skivor och nu ska det även få avslutas med skivor. Jag spenderade två veckor i Turiket med en av mina bästa vänner och en vecka i Frankrike med en annan. Haft galet många roligt utgångar och mött så många fantastiska vänner. Jag har klarat motgångar jag aldrig trodde jag skulle ta mig genom, till exempel fem-veckors seglingen, jag ville hem varje dag men stod ut och det speglar väl hela min skolgång detta år men nu så är det snart slut på Marina.

Imorgon fyller jag nitton. Imorgon är jag en dag närmare frihet. Imorgon ska jag inte behöva känna så som jag kännt i ett år. Mitt år som nitton kommer bli mycket bättre än mitt år som arton med student, jobb, vänner och friheten att göra vad jag vill!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Du glömde ju säga att du kommer ett år närmare rynkorna ;) Hihi!

    2010-04-18 | 19:24:09
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: