Min helg.

Kategori: vardag

Helgen började i fredags med grillning hos Kristoffer. Det var en del folk där, men jag var rätt associal då jag hade krampaktig magont. Åkte hem ganska tidigt men tog igen det i lördags då vi firade min födelsedag. Jag drog iof hem ganska tidigt då med men snålade inte på shotarna eller dansskorna.

Kvällen började med middag tillsammans med mina närmaste från klassen och Norrtälje på Jensens, sen drog några av oss till Woken och shotade sedan bar det av till Grodan. På Grodan fortsatte vi att shota, dansa och träffa trevliga människor. Träffade bland annat en av MJs och Cats holländare som looooovat att visa mig Amserdam, wohoo! Han bjöd på en supergod drink så jag är nöjd. När vi skulle dra tog någon fel på en timme så vi gick för tidigt men det var ok, jag hade apkul i alla fall och återigen tack för kvällen och alla fina pressenter.

I söndags var planen att MJ och jag skulle på Lakritsfestivalen men det blev en bakisfika och prommenade i solskenet tillsammans med Pingu istället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: