im back!

Kategori: vardag

Har varit hos farmor och farfar i Östersund i ett par dagar så har inte haft något internet att kunna uppdatera er med. Har handlat världens snyggaste klänning till födelsedagen, wow på den! Och massa snygga smycken på rea. Och självfallet hängt med mina farföräldrar och lillebror. Ikväll har jag och broder spöat skiten ur pappa och låsatsmor på "med andra ord". Farsgubben blev lite sut för han "har aldrig förlorat på det spelet förut", han har mött sin överkvinna, mohaha!

En mindre rolig incedent inträffade idag när jag skulle boka biljett hem, både flyg och tåg var fullbokade så det blir hemresa för mig imorgon istället. X200 i första klass med internet, är väl helt ok, dock missade jag ju kvällens utgång, jag får överleva ändå. Kan ju hinna göra lite filosofi eller kolla på några tv-serier på vägen hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: