idag är jag söt och snäll.

Kategori: vardag

Så söt och snäll att jag ska följa med Elin ut ikväll. Det här lovet har hittills varit så jäkla bra, jag har bara gjort saker som är roliga och hängt med massa underbara människor. Jag blev apchokad idag när jag kollade mig i spegeln, jag var snygg när jag vaknade!! Jag hade smink och frisyr kvar från igår, men behövde ändå duscha och frächa till mig inför idag!

Igår var jag med Kristoffer hela dagen. Vi tittade på Alice i underlandet i 3D, käkade lite och hängde, en jättetrevlig dag! Idag tänkte jag åka in och springa lite men har waaay för ont i mina ben, nattens dansande hjälpte inte min träningsvärk. Juste har glömt att berätta det, i förrgår när jag var i Norrtälje med gullungarna så hittade vi tyget som jag ska sy min klänning till skivan av. Nu har jag ett rosa tyg med svarta leopardfläckar som väntar på att få bli en vacker klänning.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: