det roligaste ihelgen.

Kategori: vardag

Var när min syter träffade en bekant till mig som är über-moderat på krogen, de snackade ett tag och hade självfallet en hel del meningsskiljaktigheter. När hon sedan pratade om denna personen kallade hon honom för moderaten och sa det med avsky i rösten. Mina vänner disskuterade detta lite och vissa av dem blev chockade av att få reda på att jag var moderat "va, Carro, är du sååån?".

Jag försökte sedan förklara för mina vänner att vara moderat inte är någon sjukdom som de lät på dem, min sytster försökte då förklara för mig att nej att vara moderat är ingen sjukdom, det är en sinnesförvirring. HAHAHAHA!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha, ja tror jag sa något sådär. Mendet är bara för att när jag tänker på en moderat tänker jag typ på klurre o co. Inget fel idet men..ja du hajar.

    Jag är nog en blandning av moderat och lite annat. För känner mig inte spec. sosse heller :S

    GAH så svårt!

    2010-04-07 | 19:22:25
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: