Jag må bli

Kategori: vardag

jobbig, lättretad, elak, seg och osamanhänande efter 2,5h sömn. Men jag menar fortfarande vartenda ord jag sagt. Jag kanske råkade bli mer ärlig idag när jag var så trött att jag inte orkade bry mig, men ingen tog mig ändå seriöst. Jag är trött på att säga en sak, utan respons, sedan höra någon annan säga mina ord och bli hyllad. Jag hatar det, jag har tröttnat på det. Efter två år med en bunt idioter har jag ingen ork kvar, jag orkar inte bry mig om dem, jag vill bara bli klar med skolan och sticka nu.



Men jag ler och är trevlig ändå, för det förväntas, det är den ni gör mig till.

Kommentarer

  • HJ säger:

    Hm, du säger ofta att "ni" förväntar sig en massa utav dig. Skulle vara himla trevligt med en definition på "ni", och om det är som jag tror - klassen i helhet - så vore det ännu mer intressant att veta på vilket sätt vår klass tydligen förväntar sig att just du ska vara så otroligt glad hela tiden?



    Ta hand om dig!

    2009-09-11 | 11:24:32
  • Lisa säger:

    hej . sött kort ^^

    hoppas allt är bra:D

    2009-09-13 | 12:43:53
    Bloggadress: http://jinandjang.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    Ähhh skit i idioterna.

    Men om du så gör får du vara medveten om konsekvenserna, en bitchig donna får ingen hjälp.

    Men kan hon själv så kan hon :)

    2009-09-13 | 21:01:16
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här: