Jag är tant på mer än ett sätt idag!

Kategori: vardag

Inte nog med att jag fortfarande går som en tant så låter jag även som en tant idag. Jag sitter på en svenska lektion och ska skriva ett blogg inlägg (hur ironiskt är inte det) och en debattartikel om något som påverkar. Jag har en galet stor lust att skriva om hur ektremt irriterande det är att allting nu förtiden ska påverka, kan man inte bara skriva för skojs skull liksom? Jag sitter här och klagar som en tant och oj vad jag kategoriserar tanter, HAHA stackarna.

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Men jag tycker om söta Tant-Berg-tanter,

    mörda inte mina tanter.

    Inte ens de gamla haggorna som är mot alla ungas nytänkande borde dödas, de klarar nog av det snart själva ändå, även om de är seglivade typer.

    2009-09-02 | 20:53:01
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se
  • Fanny säger:

    Håller med till 100%, varför måste man vara engagerad hela tiden. Vad hände med att vara nöjd liksom..? /Nöjda flickan

    2009-09-03 | 21:41:37

Kommentera inlägget här: