Jag är helt varm i hjärtat

Kategori: vardag

Det finns endel människor som vet exakt vilka punkter de ska trycka på, vilka saker som ska sägas osv. Min mentor är en av dem. Jag har tre vuxna kvinnor i min närhet som betyder så myclet för mig, de ger mig så mycket energi, de ställer de rätta frågorna och se lyssnar lika bra som träd! Fick just detta mail från min mentor och blev helt varm i hjärtat!

Hej Caroline J

En förkylning KAN vara tecken på att du inte ta tillräckligt bra hand om dig själv. Ta du hand om dig själv Caroline?

Ska bli trevligt att få träffa dig på onsdag. Vilken tid passar DIG bäst? När är det Ok för dig att vara i stan? Du bestämmer J

Är det bättre att vi träffas säg utanför Dramaten och tar en promenad runt Östermalm – så vi håller oss nära Stella.

Har du grejor som du måste bära med dig kan vi självklart fika istället!

Ta bra hand om dig Caroline. Du är helt underbar!

Stort krya på dig bamse kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: