Idag sprang jag in i denna lilla spillevink

Kategori: vardag

Vid tolvtiden i förmiddags prommenerade jag och Alexandra från Centralstationen mot Drottninggatan. Mittemot Åhlans stannar vi vid en Swedbank bankomat för att jag ska ta ut pengar. Jag öppnar väskan och ser ett bekant ansikte i ögonvrån, tror att det är inbillning men vänder mig ändå om och ser att han tittar på mig, och där mitt i Stockholm står jag öga mot öga med Kal! Min konfaKal, PPKare precis som jag. Det var absolut en glad överaskning. Vi pratade ett tag och han berättade att han varit i Stockholm över helgen med några kompisar på mini semester och gått på konsär, jag berättade om mina planer om att åka upp till Östersund ihelgen, så förhoppningsvis kommer vi att ses nästa helg igen!

Detta var en av årets mest random händelser, men det var riktigt kul att se honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: