Idag kanske jag orkar ta tag i livet

Kategori: vardag

Ligger hemma med feber, hosta och nästäppa. Fick knappt någon sömn inatt på grund av hostan. Jag hatar att vara sjuk, jag hatar känslan av att vara svag och att kroppen inte orkar med. Därför ligger jag nu i sängen och kollar på dålig dagtv. Igår såg jag en film som heter Coco Chanel (från 2008), den var bra men inte lika bra som Coco avant Chanel som nu går på bio. Historierna stämmer inte överens och filmerna har fokuserat på olika saker i hennes liv,men många saker som speglas är desamma. Vad jag ska underhålla mig med resten av dagen får jag se. Igår hade jag ingen koncentrationsförmånga, men lyckades ändå räckna 10 tal i matten. Idag mår jag dock sämre än igår och får se om jag orkar titta på skolarbetet.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: