Hej jag heter Caroline

Kategori: vardag

och idag går jag som en tant, för jag har en vidrig värk i rygg och baksidalår tillföljd av höstens första träningspass som ägde rum i söndags. Detta gör mig enormt stolt, att jag nu är i gång med träningen. Det negativa är dock att jag idag varit en otroligt irriterande person då jag klagat varje gång jag rört mig.

Hej jag heter Caroline och jag har haft två stycken oinspirerande, ointressanta och omotivernade dagar i skolan, detta beskyller jag min kära vännina Alexandra för. Dock finns det ett litet ljus i mörkret och det är planeringsprociduren till studentskivan. Jag är med i Lk07s festkommité, idag beslutades det att jag, Linda och Sara ska åka iväg och kolla på en lokal på torsdag.

Hej jag heter Caroline och jag sitter och försöker fördrvia tiden som egentligen skall användas för att skiva klart ett arbete som ska vara inlämmnat på fredag. Istället använder jag denna dyrbara tid innan jag ska iväg på två möten (15:30 samt 17:30) till att skriva ett relativt meningslös blogginlägg, men jag gillart!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    DUKTIGT TANTEN!

    36,5 ¤C, can not help it ;)

    Men jag kan säga att jag har facebookat en grej enbart för din skull :D

    Fin struktur i inlägget förresten. :)

    I like it!

    2009-09-01 | 17:00:14
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se
  • Pingu säger:

    Hej Caroline!

    2009-09-02 | 12:25:21

Kommentera inlägget här: