Hej jag heter Caroline

Kategori: vardag

... jag har druckit en kanna rött champangete och skrivit en tredjedels A4 på mitt arbete. Ni ser ju var alla min energi hamnar. Min otroliga ineffektivitet kan även ha något med facebook att göra, med det försöker jag mörka.

Hej jag heter Caroline och idag har jag och Sara bokat LK07s studentskiva. Kalaset skall hållas på Skyddsrummet den 15de maj. Du är varmt välkommen att komma dit och partaja loss med oss då!

Hej jag heter Caroline och jag är extremt less på min hårda trästol jag sitter på förtillfället. Denna gör att min kära bakdel domnar bort och jag kan inte heller placera fötterna på något bekvämt vis.

Hej jag heter Caroline och jag är överlycklig då mitt kära UF företag kommit på en lysande idé! Men galet pessemistisk mot estetkursen efter dagens lektion, där både MatteMats och MysEllen var totalt dumma i huvudet.

Hej jag heter Caroline och dagen får tummen upp men inte fyra av fem toasters.

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Vad kan det härliga skyddsrummet komma att kosta? :)

    DET VERKADE ASCOOLT I ALLA FALL!!!

    Ohh nooo, dumma ellen o matts :(

    2009-09-03 | 22:30:18
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här: