Götet = apmysigt, apbra, aphärligt, aptoppen - jag skulle kunna hålla på i evigheter

Kategori: vardag

Resan började med en timmes försening, efter ett för långt stopp i Västerås på grund av diverse signal- och lokfel. Fredagen bjöd på sovmorgon, enorma bullar och självklart resans mål - Håkan. Han bjöd som vanligt (och förväntat) på en magisk föreställning. Flera av mina favorit Håkanlåtar sjöng han, så jag var extra lycklig efter fredagskvällens föreställning. Jag hade dock ingen röst men jag var glad ändå!

Lördagen gick i Coco Chanel och Frankrikes anda. Ett besök på den yttepyttelilla Chanel utställningen på Röhsska musset. En fika med vår tvättäckta franssos Ben som nu bott i vårt kära svearike i fyra veckor. Dagen avslutades med Coco avant Chanel på bio. Min nya favorit film måste jag tillägga. Ibland har jag ju bara galet tur min favorit franska skådespelerska, min favorit designer i samma film på mitt favoritspråk, hallelulja!

Jag tackar familjen Ejenstam för deras enorma gästvänlighet och speciellt Madde för hennes trevliga sällskap och utmärkta lokalsinne och guiding!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: