déception et la tristesse

Kategori: vardag

Och de senaste dagarna och jag funderat. En miljon tankar snurrar runt i mitt huvud just nu och min omgivning gör det inte bättre genom att trycka in några tusen extra. Ska bli skönt att ta en paus och komma bort från vardagen.

Mitt uf-företag går framåt i alla fall. Vi hoppas att kunna beställa vår produkt nästa vecka vilket är super verkligen. Men senaste mötena har varit jobbiga, för mig i alla fall. Den extrema energin som vi hade första veckan är bortblåst, förståligt svar ja, men det är ju helt klart annan stämmning. Jag funderar; har vi använt vår kompetens på rätt sätt? Har alla den possitionen de egentligen vill ha? Är någon missnöjd med någon annans insats? Uf kommer att bli jobbigt det vet jag, men det ska också vara kul, varför känns det inte kul längre? Det ligger säkert hos mig som allt annat som jag tycker är jobbigt eller hur? Att människorna som jag vill döda är inte alls jobbiga utan att de driver mig till vansinne är min ensam och uppfattning, visst är det så vi lärt oss? Så det är nog samma sak med detta, jag överdriver säkert och missuppfattar situationen, eller så får jag helt enkelt skylla mig själv som inte säger något. Så måste det vara.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: