Voldemort

Kategori: vardag

Jag tror på riktigt att han inte är som alla andra. Jag är van vid att killar hör av sig på kvällar och nätter, ni vet oftast när de fått i sig lite och börjar känna sig ensama om natten eller helt enkelt bara kommer att tänka på mig när de ska sova. Detta har jag ansett som sött, tänk att det är mig han tänker på när han ska sova. Men nu har jag träffat någon som inte är som alla andra, han hör aldrig av sig på kvällar eller nätter, istället hör han av sig tidigt på morgonen och oftast på vardagar. Hur gulligt är det inte att han tänker på mig det första han gör när han vaknar? Det är i alla fall så jag tolkar situationen. Jag kan i och för sig inte säga att jag nu träffat honom, eftersom att det är precis vad jag inte gjort. Har inte träffat människan på ett och ett halvt år ("kännt" honom i drygt tre) och jag vet att hans skepp ska ha seglat men det känns som om de återvänt. Samtidigt vet jag att jag bara vill ha honom för att jag inte fick honom sist. Det är inte lätt mina vänner, men han ger mig ett leende på läpparna på morgonkvisten när jag är trött och irriterad och det gillar jag!

Anledningen till detta inlägg är att jag kom att tänka på honom nu när jag skulle sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: