Det är något allvarligt fel med killarna som gick i den klassen och mig

Kategori: vardag

Ja de är jättetrevliga och gulliga killar och det är verkligen kul att vi fortfarande har kontakt, det är inte det jag tycker är konstigt. Det som jag tycker är konstigt är att vi inte kan ha kontakt hela tiden utan att vi bara ses och hörs ca en gång i halvåret och då har väldigt kontinuelig kontakt. Fick sms av Allan idag, andra gången på en vecka, och har inte pratat eller träffat honom sen i april/maj där någon gång. Sen så har vi ju vår älskade lilla Voldemort som jag iof har haft kontakt med dagligen till varje vecka i flera månader. De är ju mina pojkar och det är jättekul att de hör av sig, men de säger ju aldrig något vettigt någon utan dem så deras sms känns ganska meningslösa måste jag säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: