6.

Kategori: vardag

Ännu en dag närmare.
Skulle just sätta mig ner för att plugga till provet imorgon, till min förskräckning ser jag att mina papper inte ligger i väskan. Var i hela friden har de tagit vägen? Jag funderar över om jag har förlagt dem någonstans eller om någon i klassen tagit dem, det spelar i alla fall ingen roll. Det får bli sovmorgon imorgon och prov i slutet av veckan istället.

Var och handlade med mamma idag, det börjar kännas att det närmar sig nu. Vi gick till samma skobutik som för ett år sedan och jag köpte samma skor som för ett år sedan, dock svarta denna gång och inte rosa. Sen åkte vi och köpte enorma mängder saltlakrits; gott&blandat salt, jungelvrål, turkiskpeppar och allt salt i lösvikt. Jag ska i alla fall inte behöva sakna lakrist i år! Det där med bubbelvatten blir dock svårare :( Älva borde köpa en sodastreem!!!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Hahaha!

    Bra att du bunkrar, men bubbelvatten finns ju faktiskt utomlands med :)

    2009-10-06 | 18:34:43
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: