4.

Kategori: vardag

Har haft en jättemysig dag med Pingu och Alexandra, inga kan få mig att skratta som er och tack det var precis vad jag behövde göra idag. Ikväll åt jag middag med min mentor vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, men gjorde även lite arbete som vi förberett. Det var mindmaps en under rubriken "Vem är jag" och en anna med "Vad är jag bra på?" sedan satt vi och sprutade ut possitiva saker om oss själva, även om det var grymt svårt så fick jag ut några ord, detta är grymt bra övning som jag kan rekomendera till er alla.

Bråkade just min mamma hurvida jag ska gå på UF-föreläsningen imorgon eller om jag ska åka till doktorn och fixa antibiotika. Min underbara hals har svullnat upp under dagen och gör apont igen. Är detta ett tecken? Eller ska jag bara strunta i att överanalysera allt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: