porto santo

Kategori: vardag

portugal, spanien och marocko avklartat!

finns inte ord som kan beskriva hur jag kanner mig jsut nu. jag slits inombords mellan alla kanslor som finns. en dag ar en en bergochdalbana med massa loopar. ena sekunden kan jag tycka att det ar jattetrevligt, roligt och harligt att vara borta medan jag den andra kan grata vara irriterad och hata det. snart far jag komma hem, till min trygghet, mitt nya rum, mina darlings, min mamma, mina klackar och allt annat dar hemma som jag mar bra av. jag vill ha fil och salt lakrits! jag vill inte ha dessa manniskor omkring mig, jag vill inte ha duschforbud, jag vill inte ha dena kannsla som tynger mig inombords.

snart kommer jag hem, snart kan jag forsoka vara lycklig igen, snart ska jag ta tag i livet, karleken och gladjen.
min demon vaxer starkare for varje dag ombord, detta vill jag forhindra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: