Utelivet i Norrtälje + eller -?

Kategori: vardag

Gårdagen spenderades på trädgårn med Aleks och Frida. Senare kom änven Elin, Lisa, Tessan och massa annat folk. Sist jag var ute i Norrtälje var det totalt dött och det var det inte igår kan jag säga, det var så pass mycket folk att man knappt kunde gå där. Men det är nice, bättre med för mycket folk än för lite tycker jag! Dock var det inte så jättekul..

Idag har jag varit med min käraste, vi åkte på äventyr (åkte till sthlm, käkade på burger king och kollade på kläder). Dampade även lite på Arvid och Kenneth, dessa pojkar alltså... För det första var de (läs Arvid) sega och dryga, sen när de kom in till Norrtälje hade Kenneth glömt min jacka som jag glömde hos honom sist jag var där, suck. Men kommer förhoppningsvis att få den imorgon på deras skiva. Jag vet fortfarande inte vad jag ska vara, någon som har nått sista minuten tips? Annars blir det Mimmi som på förra skivan, känns lite tråkigt att vara samma men det är ju ändra annat folk så det gör ju inget , men ändå ni vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: