Skivan

Kategori: vardag

Skivan igår var jätterolig. Vi var med trevliga människor hela kvällen. Den slutade kanske inte som vi hade tänkt oss då både Arvid och Kenneth blev utkastade, men det var nog ändå dags att gå då. Jag träffade folk där som jag inte sett på superlänge villket var trevligt, något som var mindre trevligt var att det var tre eller fyra stycken andra tjejer som var utklädda till samma sak som jag, men Musse sa att jag var den snyggaste av dem och jag kan bara hålla med. Det fanns inte så många frächa tjejer där, haha. Det fanns som sagt en Musse igår, mycket mys måste jag säga (ni kan vara lugna det var ingen random, utan redan beprövad mark). Idag är jag trött, så trött. Fick inte mycket sömn i natt, så jag är lagom seg idag, men det gör inget, var ju värt det liksom :P haha. Nu ska jag kolla på lite 90210 och vila, för att orka vara trevlig mot våra gäster senare.

Lagomt slitna på tunnelbanan påväg hem. (ser ni Timon i fönstret? :P)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: