onsdag

Kategori: vardag

Idag är jag matriellt lycklig då både min underbara ipod och de nya kläderna från h&m har kommit. Annars mår jag ungefär lika, känns iof lite bättre så jag hopppas kunna gå till skolan imorgon även om jag inte komer kunna hänga med så mycket så i alla fall för att hämta matte och natur böckerna för att läsa lite.

Kom just på att jag totalt glömt bort att engagera mig politiskt. Jag har läst lite om kandidater inför ep-valet, men inte hittat någon favorit så jag foprtsätter att leta. Imorgon ska jag nog mail eller ringa MUF-roslagen och kolla läget. MJ vi får ta och fixa detta nu!!!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Yaaay för den nya iPod och att du verkar må lite bättre!

    We want you back darling!

    2009-05-07 | 19:30:05
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: