Klassfest nr.2

Kategori: vardag

Igår var det LK07s andra klassfest! Det var Emma som fyllde 18 i tisdags som böjd in oss allihopa till sin 18års fest. Det var trevligt, jag gillar verkligen att parta med klassen. Innan vi drog till Gamla stan där festen var hade Palims bjudit in några stycken på middag. Middagen var supertrevlig, jag hoppas verkligen att det blir mer av sånt här i framtiden. 

Jag har som ni vet inte alltid den mest positiva synen på min klass och tycker fortfarande inte att allt är frid och fröjd, för det finns så många irritationer, oroligheter och konflikter under ytan som ingen reder ut. Men jag har en grymt rolig klass att umgås med vilket jag är grymt glad över. Jag har nog aldrig tidigare varit så trygg och säker i klassen som jag är nu och det är super skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: