Han är fantastisk, mannen i mitt liv.

Kategori: vardag

Nu sitter jag nyduschad, insmord och trött i sängen. Kom in för ca en halv timme sedan efter att ha varit ute med Stig. Mamma tyckte att jag skulle ta med mina Nova ut för att hon och Stig nästan just varit ute och cyklat, men Stig är mannen i mitt liv och därför tyckte både han och jag att han skulle med mig ut å gå. Och det är fart i grabben måste jag säga, idag powerwalkade vi inte bara utan vi sprang även lite och han sprang på som om han inte varit ute på hela dagen (han har varit ute hela dagen idag nästan). Det är en riktig liten duracelkanin i den hunden. Men nog att jag är förvånad över Stigges prestation, är jag mer förvånad över min; jag sprang. Springa har aldrig varit min grej och jag trodde inte att det någonsin skulle bli det häller, men man vet aldrig vad framtiden har planerat för mig. Nu är det i alla fall läggdags, ska läsa lite samhälle först bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: