France cet été!

Kategori: vardag

Juste jag glömde nästan att berätta veckans största nyhet. Inte det att jag hått handen ur arselet och gjort många av de saker som jag sagt att jag ska göra så länge så som att gå med i Muf, börjat på psykologin, hållt mina tal osv. Jag har under denna verksamma vecka äntligen skickat iväg mail till Frankrike och fått svar! Constanze hälsar att jag och MJ är välkommna, men vi ska snacka i telefon å lite sånt innan det är totalt kirrat. Men det är ju ganska supersäkert att vi kommmer att bo hos henne! Jag kan inte beskriva lyckan som spred sig i mig när jag läste mailet. Nu är vår dröm om semeter på den franska landsbyggden, kädd i blommig klänning och stråhatt med en varsin gamal cykel med en bra bok, en baguette och en flaska vin i cykelkorgen ett steg närmare verklighet!

Det är detta paradis som väntar oss:


France nous voilà!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: