fortfarande hemma

Kategori: vardag

Nu är det läggdags för mig men tänkte som vanligt skriva ett inlägg först. Idag har jag sovit, vilat, druckit massa te, juice och vatten, tittat på tv och faktiskt skrivit lite samhälle vilket jag är mycket nöjd över. Annars hostar jag fortfarande massor, har hals ont och är lite snorig, mm vilket kap jag känner mig som just nu.

Imorgon kommer jag troligtvis att stanna hemma också, mamma tycker det men jag får se hur det känns. Jag har ju som sagt tid inbokad med Maria för att träffa min mentor för första gången och det känns jättedumt att behöva ställa in.  Lite goda nyheter är att imorgon kommer i alla fall min ipod, jag lääängatar, de har haft lite problem med att  leverera den då de inte hittar hit, jag fick ringa och ge dem en väg beskrivning idag så imorgon kommer den som sagt äntligen. Min nya lila baby som kommer att göra de sista veckorna i skolan lite mer uthärdliga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: