Fashion Against AIDS

Kategori: vardag

Idag släppte HM sin nya fastion against aids kollektion. Det är ett samarbete med HM, DAA och kändisar där 25% av priset går till projekt som ökar medvetenhet om sjukdomen och stödjer kampen mot den. I år är även kollektionen gjord i ekologisk bomull, vilket är superduper bra tycker jag! Jag kunde faktiskt inte motstå detta, så jag klickade just hem tre stycken produkter. Men det är ju för en god sak, så då gör det inget om man shoppar eller hur?

Dessa kommer snart att finnas i min garderob:

Linne desigat av N.E.R.D
Snygg och rolig, bättre kan det ju inte bli!



T-shirt designad av Dangerous Muse
Jag föll direkt för kondomhjärtat, det passa så bra in på min favorit sak; nattlig kär-lek!

Boby designad av Katy Perry
Vet inte riktigt om body är min grej, men trycket är roligt och texten på ryggen är klockren till temat. Det står"its whats on the outside that counts"!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: