Eurovision!

Kategori: vardag

Ja nu är det dags, den efterlängtade eurovision Eurovision song contest är här. Jag är ensam hemma ikväll och har bunkrat upp med choklad och bubbelvatten (även kuddar och filtar om jag mot förmodan skulle somna, vilket jag gjorde förra året (illa jag vet)). Jag har lyssnat på de flesta bidrag men har ingen favorit än. Jag trodde att Sverige hade en chans att vinna (eller komma sist) innan jag såg vilket start nummer vi har. Vi har i år startnummer fyra, vilket är ganska tidigt och jag tror att det är färre som röstar på de första nummrena eftersom att det inte ligger nära i minnet när det är dags för röstningen. Jag håller i alla fall tummarna för Svergie, vore grymt kul att gå på Eurovision nästa år! Men uppdatering av mina favoriter lär komma senare under kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: