Duktig, men på fel sätt

Kategori: vardag

Jag har faktiskt varit jätteduktig idag! Har bokat in både riskettan och handledarkurs, och hinner gå båda innan Turkiet. Jag känner mig riktigt stolt, har sagt i över ett år nu att jag ska gå handledarkursen men det har aldrig blivit av. Så nu hoppas jag kunna få tillståndet så fort som möjligt så jag kan börja med övningskörningen. Jag har ju satt upp som mål att ta körkort i Oktober precis innan seglingen. Får se hur det går, alla säger att det aldrig kommer att gå men jag tror att det faktiskt kommer att göra det. En stor anledning till att jag nu äntligen tagit tag i körkortet kan ju vara att massa människor i min omgiving just tagit körkort vilket jag är grymt avundssjuk på. Stort grattis till Pingu, Elin, Arvid, Kenneth och Catttes Jimmy som nu faktiskt får vistas ute på vägarna!

Jag har dock inte pluggat lika mycket som jag hade tänkt mig, men jag har i alla fall fått något gjort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: