Cant break thru

Kategori: vardag



Den här låten är inte bara grymt bra utan även åttan i ett nörskal. Den här låten var spår 13 på min egen brännda skiva som det inte bara fanns Busted på utan även Kelly Clarkson, Ashlee Simpson och lite annat. Under den här tiden då denna skiva spelades som godnattvisa sov jag i vardagsrummet i lägenheten, detta var alltså precis innan vi flyttade ut till Gräddö. Den skapades i slutet på sommaren 05 (vilken i sig var en underbar tid) då jag just upptäckt brittpopen. Det var den första skivan jag spelade på mitt rum på gräddö. Fast när jag hör cant break thru med Busted känner jag doften av Puma Jamaica och kännslan av att somna i vardagsrummet i lägenheten. Visst är det fantasktiskt hur många minnen som rymms i en låt?

Kommentarer

  • Catte säger:

    Det är helt sjukt och det är en underbar låt! :)

    2009-05-30 | 11:10:54
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: