studiedag?

Kategori: vardag

Jag har precis kollat lite på mina kära klasskamraters bloggar där de berättar att de varit duktiga och pluggat på studiedagen. Jag kan inte säga att jag själv varit så duktig, jag iof gick upp tidigit imorde eftersom att jag hade tid och undersökning klockan 08:00, kom hem klockan 10. Väl hemma åt jag frukost och tittade på lite Gilmore Girls, sommnade dock under tiden och vaknade för ca 30 minuter sedan. Jag ska nog sätta igång med talet snart, men har ganska ont i huvudet så väntar nog en liten stund för att se om det går över.

"Det är inte lätt när det är svårt"

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag har inte pluggat sååååå mkt (A) har endast skrivit mitt tal.. Har ju haft annat klistrande för mig idag ;)

    2009-03-10 | 22:06:37
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: