Norrland, dag 1

Kategori: vardag

Dagen började men frukost i tystheten, två kappitel i engelska grammatikboken och lite googlande på TA. Googlandet gick då iinte så bra eftersom att jag kom på att jag inte vet vad jag letar efter. Pappa, bonusmamma och lillebror var på jobbet respektive skola och det var skönt att få starta dagen själv. När bror kom hem från skolan drog vi ut och åkte skoter. Det var skönt, att slippa känna alla stress och ångest och bara känna lukten å låta vinden dra i anskitet. Jag ska inte döja räddlsan av att sitta bakom lillebror då kan kör 75km/h men det  var underbart ändå. Nu på kvällssudan har vi käkat go middag och bara njutit av varandras sällskap. Imorgon kanske det blir vemdalen och skdor. Jag njuter av Norrlands alla härligheter och längtar inte hem för fem öre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: