Lite bra

Kategori: vardag

Känns lite lättare efter att ha pratat med Ellen idag och tränat. Lagade mat med mamma idag och panikade runt efter afrikankläder. Jag blir en blek afrikan, men jag har i alla fall bra kläder att sätta på kroppen. Fick ångest över att inte ha börjat med kommunikationen som ska vara inne på måndag så jag tänkte börja lite smått, vips så hade jag skrivit en sida. Jag är nöjd med dagen och min prestation, trots att jag inte gjort något speciellt. Jag åkte till skolan, bara det är en bredift. Imorgon måste jag också till skolan, eftersom att jag redan missat massor av BBBs lektioner och kommer att missa tre stycken till nästa vecka, ja jag får lite dåligt samvete både för hans skull, men framför allt för mig egen och mitt betygs. Huvudvärken har varit till och från idag, matsalen var ett helvete, samt efter att ha gråtit massvis gjorde det inte bara ont i huvuder utan huvudet kändes tomt och tungt. Men imorgon är en ny dag tyvärr, och det är skolan och firande hos Pingu, jag hoppas på mindre huvudvärk och färre tårar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: