Voldemort 2?

Kategori: vardag

Gårdagskvällen var trevlig, jag kom in till NT halv nio, mötte upp Aleks och vi gick till Terror. Åt grillat och passions -cheesecake, mumsigt. Träffade alla tjejerna från högstadiet vilket var mycket trevligt! Jag, Terror, Danne och Linus drog senare ut på Teatern, drack mer och dansade. Sov gjorde jag hos någon som inte får nämnas vid namn, ska vi kalla honom Voldemort nr.2? Anledningen till detta är som följer, han är vän med Linus, Simfoten och Johan och erbjöd mig sängplats då min mor inte villle hämta mig i NT klockan 3 på morgonen (konstigt eller hur?), vi kommer hem till honom och han har sabbat sin pin kod, så vi letar upp puk koden och på papperet står hans pappas namn. Jag frågar självklart om hans pappa är den jag tror att det är och så visar det sig vara, hans pappa är alltså nära vän med min låsatspappa, vi insåg båda att detta stannar mellan oss annars kommer vi att få höra om denna kväll varje dag, resten av våra liv. haha

Nu ska jag packa och fixa för att åka iväg till MJ, vi ska ha det trevligt och mys och imorgon drar vi tillsammans med Anna iväg till Sandhamn, det ser jag verkligen fram mot!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: