Nu drar jag!

Kategori: vardag


YEAH! Nu är dagen här som vi drömt oss bort till så länge och jag kan knappt fatta att den är här, jag och Aleks ska sätta oss på ett plan och flyga till Turkiet hon och jag, jag och hon. Ofattbart men underbart. Jag är totalt over excited, men så ska det vara, jag är även gymt nervös. Vet inte riktigt varför med det är ju första resan utan föräldar eller skola, så allt ansvar ligger på oss. Nu är det åtta timmar kvar, så snart drar jag! Kommer nog dyka upp här några gånger och informera er om hur hemskt jag kommer att ha det i solen och värmen.

HEJDÅ DARLINGS! Stora pussar och kramar till MJ, Cat, Palmis, Pingu å Fanny!

En sista fråga innan jag lämmnar er; vad är grejen med alla midsommar och busk pikar? ;)

Kommentarer

  • Catte säger:

    Det är bara det att vi vet vad som kan hända när du är i farten gumman.. Vi älskar dig och vill se till att du får det bra men att det inte blir allt för många buskar... BARA en lagom mängd ;)

    <3

    2009-06-12 | 15:55:51
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Fanny säger:

    Ha det bääääääst därborta! PUSSAR<3

    2009-06-13 | 23:54:38

Kommentera inlägget här: