6 dagar kvar

Kategori: vardag

Tiden gar jattefort har, kanns som om vi just kom och nu ar det bara sex dagar kvar. Idag akte vara islandska vanner hem som vi traffaed forsta kvallen, sa det suger men det ar mıdsommarafton och det ska vi fira traditionellt med massa alkhol. Jag har shoppat alderest for mycket (om det nu ar mojlıgt), hoppas att kunna fıxa lite mer pengar sa jag kan shoppa lite till. Har hittat en troja, ett par skor och en vaska jag bara maste ha.

Livet leker pa har och jag ar fett poppis, har haft tre killar som sagt att de gillar mig och massvis som vill bjuda ut mig, dock foll ingen av dem mig i smaken. Men jag hoppas fortfarande pa lite semseterromans!

Innan jag avslutar ska jag lova er alla att forsoka halla mıg borta fran buskarna, men jag kan inget lova ;)

Kommentarer

  • Catte säger:

    Det är bra gumman! Buskäventyr, särskilt taggbuskäventry, ska man vara försiktig med :)

    Saknar dig massor, vad sägs om n trevlig träff när du kommer hem? Tyvärr är båten såld, men vi kan åka annan båt om det så faller fröken i smaken ;)

    2009-06-22 | 12:09:43

Kommentera inlägget här: