Wonderwoman indeed!

Kategori: vardag

Jag har återigen bevisat att jag klarar allt, nästan i alla fall. Inte nog med att jag i två år spenderat tre timmar om dagen plus väntetid för att komma till och från skolan, gått två år av gymnasiet med mycket bra betyg, har jag visat att jag är ansvarsfull och pålitlig och att jag klarar av att jobba sju dagar i rad. Är just klar med arbetsveckan, jag är lite trött och sliten men ack så stolt. Humöret är på topp, frågan är bara hur jag ska fira min två dagars ledighet. På tisdag ska jag till "doktorn" och så är det grillning hos Kenneth men jag har ju hela dagen imorgon att hitta på roligheter på!

 

Haha ser ni hur sliten jag är :P
(som ni ser lyckades jag några dagar efter hemkomsten från Turket lista ut hur man tar kort med min cam)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: