Oh baby baby baby

Kategori: vardag


Sitter hemma och tröttar nu. Har jobbat sex och en halv timme, kommit hem, käkat, tittat på tv, datat. Otroligt rolig dag. Jag har en sådan skvallerlust, men har dock inget att skvallra om, tråk. Kan ju berätta att mitt kärleksliv är nollställt, Palmis är stört förälskad i en snubbe som bor några timmar härifrån, Sandy förälskad i en snubbe som nog ofta är väldigt nära, Catte och Jimmy har snart växt ihop eller i alla fall varit ett par i åtta månader,  Hanna har haffat en kille i klassen, Alex har skaffat flickvän, Nathalie Andersson har skaffat pojkvän. Det dunkar Britney ur högtalarna och jag deppar för att jag inte ska på konsären ikväll. 

Kommentarer

  • Pingu säger:

    Jag är inte förälskad/har ngn på g/växt ihop med någon! =D

    2009-07-13 | 22:25:22
  • Catte säger:

    Hahah tycker om att du säger att vi växt ihop xD

    Den enda jag skulle vilja växa ihop med är dig! Annars blir det så jobbigt med kläder, skor och smak på tidigare nämnda ;)

    2009-07-14 | 23:46:21
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: