Matriell lycka

Kategori: vardag

Gårdagskvällen spenderades hos Aleks. Hon lyckades stalka de svenska killarna från Turket och addat Philip på FB. Jag bör inte säga detta men jag önskar att vi aldrig träffat dem, resan hade varit bättre då tror jag. Men vi hyrde i alla fall film, Bride wars den var superkul en typisk Carro film. Idag har jag varit hos "doktorn" äntligen och kan andas ut, sökt jobb på McDonalds väldigt exotiskt jag vet, samt varit inne i stan och spenderat pengar jag inte har vilket gjorde mig lycklig. Köpte den vita volangklänningen som jag suktat efter hela våren för halva priset, en svart kofta som ser ut som en jag tittade på i Lissabon men aldrig köpte (och självklart ångrat sen dess) och lite snygga underkläder, jag vet ju aldrig när jag kan tänkas visa upp dem för någon, vi får väl se. Jag är alltså matrielltlycklig just nu, den enda lyckan för tillfället.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Men den lyckan kan vara lika bra som någon annan ;)

    2009-07-11 | 00:33:27
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: