Ett liv? Vad är det?

Kategori: vardag

Jobbat idag från 14-21, kommit hem läst posten, fikat, kollat mailen, bytt om och nu är det läggdags för imorgon börjar jag den härliga tiden 07.00. Jobbar som sagt varje dag denna vecka så mycket liv blir det inte, Linus ville att jag ska hänga med ut imorgon men det tror jag inte att jag orkar då jag även på torsdag börjar klockan sju. På torsdag däremot ska jag ut med min älskade vän som fortfarande inte varit ute, ska bli kul att träffa henne igen och att parta till det, jag menar det var ju tre dagar sedan sist, haha!

Jag är lite opepp på att inte kunna göra något nu men räknade just ut att jag tjänar 4324:- den här veckan, dock innan skatt men men det är ganska mycket ändå, nästan hela resan om det nu blir en till, jag fick inte ledigt sistan veckan innan skolan slutar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: