för alla er som inte har något bättre för er och slösar lite tid på att läsa min blogg

Kategori: vardag

Är hos pappa nu igen, åkte till farmor och farfar på juldagen och kom tillbaka hit för några timmar sedan. På juldags källen var jag ute med kusin, sen dess har jag slappat med farföräldrarna. Jag kan säga att jag kommer att älska livet som pensionär, passar mig helt pefekt måste jag säga.

Chekade ut rean med bror idag. Handlade norrländskt te. En snygg marinblå, flickformad jacka. En rödklänning för 50:- som jag överväger att spara till studenten(!). En blus som fick kommentaren av farmor "den där ser exakt ut som sånt du gillar och har, jättefin" (jag måste säga att det är att ha en stil!). En sexig bh, i rätt sorlek (go sweden och dess stolthet). Supercoola smycken till nyår. Ett par übermysiga gåra anåra fingervantar med en blomma på. Samt boken Eclipse. Jag är nöjd med dagen kan jag säga.

Hade en egenstund med pappsen nu på kvällen, det var jättebra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: