Var tog min sommar vägen?

Kategori: vardag

Om en vecka är jag tillbaka på skolan igen. Jag är förväntansfull, men jag vill ändå inte, var tog min sommar vägen? Turkiet, jobb, Frankrike och mera jobb. Men resorna har varit underbara. Sommaren har varit grymt kort, men grymt bra. Nu har jag vidgat mina vyer om vad jag ska hitta på efter skolan och det är bara ETT ÅR KVAR! Om ett år sitter jag förhoppningsvis i USA eller Frankrike och njuter av att vara på en plats som jag valt.

Såg just filmen The women och imorgon ska jag göra en "Carro vägg" men överskriften "JAG VILL", där ska jag bygga upp med bilder, texter och ord som jag vill göra och uppleva. Jag har så många drömmar att jag knappt kan hålla reda på dem längre. Snart är jag klar med Marina, snart är jag fri, jag ser framemot det mer än någonting annat just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: